tisdag 19 maj 2009

Jag kommenterar inte världar jag inte känner till!

Som ett första svar till signaturerna: Brainman och Piraya kring artikeln: "Får skadestånd efter bett av polishund" http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5233069#fank5233090 postade Payback följande inlägg:

Brainman: Jag kommenterar inte restaurangvärlden då jag inte har någon personlig erfarenhet eller kunskap ifrån den världen. På det sättet skiljer jag mig ifrån de som kommenterar mc-världen utan att besitta några som helst kunskaper. Piraya: Kriminellt belastade må vara att f.d Topside är, men det är frågan om enskilda individers kriminalitet och inte klubbens. Klubben har inte bevisats utöva någon form av kollektiv brottslighet! Du beskyller väl inte Svenska Kyrkan för att vara en kriminell organisation bara för att ett antal kyrkokamrer förskingrat ur församlingskassan, eller? Polisen såväl som läsarna måste lära sig skilja på äpplen och äppelträdet.Ett äpple kanske är skadat men du hugger väl knappast ner hela trädet för det?
Peter Schjerva/ABATE Sverige/Nättidningen Payback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar