fredag 8 maj 2009

Ta det lugnt, Stefan!

Som svar på polis Pkks inlägg kring artikeln: "Politiker vill förbjuda Hells Angels" http://hd.se/utrikes/2009/05/05/politiker-vill-foerbjuda-hells_2/kommentarer/ postade Payback följande inlägg:

Att din åsikt är klar har vi förstått då du vare sig besvarar frågor, läser statistik, tror på officiella regeringsdokument eller pressmeddelanden.
Jag har läst dina länkar och mina kommentarer där. Jag vet inte vad jag bett om enligt dig men jag står till vad jag sagt att två mäns brott gör självklart ingen klubb kriminell, lika lite som två polisers uttalanden om "blattajävlar" och apajävlar" gjorde hela poliskåren kriminell, eller? Jag förstår din frustration när du inte kan möta statistiken!
Peter Schjerva/ABATE Sverige/Nättidningen Payback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar