fredag 8 maj 2009

Svar till undersköterskepolisen!

Som svar till polisman Pkks inlägg kring artikeln: "Politiker vill förbjuda Hells Angels" http://hd.se/utrikes/2009/05/05/politiker-vill-foerbjuda-hells_2/kommentarer/ postade Payback följande inlägg:

Om du antyder att jag skulle använda mig av fler signaturer så är du helt fel ute. Jag skulle aldrig använda mig av något annat än mitt namn! Jag står för vem jag är och står upp för vad jag tror på! Jag gömmer mig inte bakom underskötersketitlar och låtsas vara en annan än den jag är. Du fortsätter dina beskyllningar och riktar dom nu mot "lärlingarna"inom klubbarna. Återigen på polisens sätt: Svepande anklagelser som de inte kan föra i bevis.Det är inte fakta; Det är förtal! Lär dig skilja på detta!
Peter Schjerva/ABATE Sverige/Nättidningen Payback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar