fredag 8 maj 2009

Vem är aggressiv, Polis Pkk?

Som ett slutinlägg till polis Pkks inlägg kring artikeln: "Politiker vill förbjuda Hells Angels" http://hd.se/utrikes/2009/05/05/politiker-vill-foerbjuda-hells_2/kommentarer/ postade Payback följande inlägg:

Jag är inte arg. Jag påpekar bara att jag står för vem jag är och tror på när du antyder att jag skriver under pseudonym,inget annat. Det är verkligen inte lönt att debattera med dig. Håller med. Du kommer ju inte med ett uns fakta. Var och en som läser måste ju tvunget inse detta. Jag hänvisar och relaterar till klara fakta som du bemöter med polisargument utan vare sig substans, bevis eller verklighetsanknytning. Så jag slutar nu! Det finns viktigare saker att skriva för mig och du behöver skriva på DT!
Peter Schjerva/ABATE Sverige/Nättidningen Payback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar