torsdag 30 april 2009

Priset man får betala!

Som svar till signaturen: "ik hlevagast" http://newsmill.se/artikel/2009/02/24/sanningen-om-bikerkriminliteten skrev Payback följande kommentar:

Som jag sagt tidigare kring olika debatter: När argumenten tryter följer de verbala påhoppen. Men det är som jag också sagt bra. Det bevisar att mina ord berör. Att folk inte är likgiltiga. Och för att nå ut och nå fram måste man ofrånkomligen räkna med att skaffa sig meningsmotståndare på vägen. Det är en naturlig del i allt opinionsarbete. Alla människor som verkligen tar strid för en sak kommer också att bli hatade. Det är priset man får betala om man kämpar för en rättvis sak och för att vända opinionen i kontroversiella frågor. Så det är bra. Det är som det är!

Nästa sak jag konstaterar är att du, liksom media och polisen tidigare, inte går in och försöker motbevisa mig i sak. Och det går ju inte heller. Det är sanningen jag här skriver om. Två, oberoende, statliga utredningar ligger till grund för statistiken som ofrånkomligen bevisar att mc-klubbarna inte är kriminella. Och att ingen argumenterar i sak mot denna artikel bevisar ju än mer att jag har rätt i det jag hävdar och med artikeln slutgiltigt har bevisat.Punkt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar