söndag 9 augusti 2009

Angående kommentarer på mina blogginlägg!

Först och främst vill jag tacka alla som gör kommentarer till mina blogginlägg: Tack! De ger ytterligare tyngd och ger fler nyanser i ämnet. Så bara fortsätt. Till er som ännu inte börjat kommentera kan jag bara säga: Var inte rädd för att ert språk inte duger eller att ni inte är några skribenter! Det är inte det viktiga. Det viktiga är engagemanget, deltagandet och de mångas röst! och era kommentarer kompletterar ypperligt de åsikter jag framfört i de olika frågorna.

Min bloggpolicy är att inte kommentera de olika inläggen ytterligare utan låta de stå som de gör, som en ytterligare komplettering i frågorna. Detta oberoende om kommentarerna är positiva eller negativa. Så återigen: Kommentera än mer då det ger extra tyngd och mångfald och bry er inte om språket eller eventuella språkfel. Det är uppsåtet och engagemanget som räknas!

Peter Schjerva för ABATE Sverige och Nättidningen Payback

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar